Voor ondernemers in het MKB, eenmanszaken en ZZP-ers kan Administratiekantoor Opitulare veel betekenen.

Administratiekantoor Opitulare kan bijvoorbeeld de volledige financiële administratie voor u verzorgen maar ook:

BTW aangifte, het opstellen van een jaarrapport, Kwartaal rapportage, mondeling overleg, etc, etc.  Administratiekantoor Opitulare kan ook uw jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting verzorgen

U begeleiden tot zelfstandig voeren van uw administratie.

Wilt u zelf uw administratie gaan doen maar u weet niet precies hoe dat moet dan kan Administratiekantoor Opitulare u helpen. Op gezette tijden gaan we om tafel gaan zitten om samen met u de administratie te doen met als doel het na een periode voor een zelfstandig te kunnen doen. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat u enige administratieve kennis heeft. Eventuele begeleiding hierna is dan nog mogelijk.

Administratiekantoor Opitulare maakt vooraf duidelijke afspraken over de tarieven.

Administratiekantoor Opitulare houdt van duidelijkheid daarom hebben we drie pakketten samengesteld. Hierdoor weet u precies wat u kosten zijn. Door het juiste all-in pakket te kiezen houdt u controle over de kosten. Voor meer informatie over de tarieven en om een all-in pakket aan te vragen klik  hier.  Wilt u liever geen all-in pakket maar een duidelijk uurtarief? Of wilt u vooraf een prijsopgave? Ook dat is mogelijk. Neem hier contact op om een afspraak te maken. 

U heeft een administratief medewerker die wat (extra) begeleiding nodig heeft?

Ook dan kan Administratiekantoor Opitulare u helpen. Door gesprekken en begeleiding wordt de kennis van uw administratief medewerker verhoogd. Om te kunnen anticiperen op actuele vraagstukken wordt deze begeleiding on-site gegeven. Stuur het contactformulier in en ik neem met u contact op.

De eerste afspraak is altijd gratis en kan ook buiten de reguliere werktijden, dus ‘s-avonds of op zaterdag plaatsvinden. Om de klanten van Administratiekantoor Opitulare op hun wenken te kunnen bedienen beperk ik mijn werkgebied tot de regio Tilburg.